Monday, January 17, 2011

one DAY without her .



MY LIFE AS puppet
Ini kisah hidupku yang amat menyedihkan . aku sememagnya dilahir menjadi seorang yang bernasib malang . hidup aku xtumpah serpeti sebuah boneka yang dikawal oleh kata-kata manusia yang tiada belas kasihan . yang tiada belas kasihan . hari demi hari aku dikawal sampai ke suatu hari aku dikawal oleh seorang manusia yang cantik , mempunyai kasih sayang dan mempunyai ciri-ciri baik yang dapat membuat aku terpesona melihatnya . aku dikawal oleh manusia yang sama . hati aku yang berunsul dari kayu tiba-tiba berudah menjadi hati yang dipanah oleh panah cinta . hari-hari aku kini bererti dan bahagian . aku dulunya ialah sebuah boneka yang dikawal oleh kata-kata manusia yang tiada belas kasihan . kini aku telah menemui manusia yang member aku kasih dan sayangnya kepada aku  .  


kenapa ? dan kenapa ? aku tidak meluahkan kata-kata dihatiku ini kepada manusia yang sering membuat hatiku terhibur . aku ingin meluahkan kata-kataku ini . aku amat amat saying kepada manusia itu . hari-hariku amat gembira disampingnya . aku takdapat dibayangkan hari-hariku tanpa nya . dan aku takdapat merasakan kasih dan sayangnya . aku tidak lagi menjadi sebuah boneka kini aku menjadi seorang manusia yang dikawal oleh hati sedangmencintai . 

cantik , bijak , pandai dan segala-galanya buat untukmu . aku seorang manusia yang tiada keistimewa’an sebegitu . malah aku mempunyai hati yang senag dilukai . sekian lama kita berjumpa . sekian lama kita bersuara . sekian lama kita menrindui . tpew hati aku masih tidak bernyawa untuk meluahkan kata-kata cinta ku pada nya . aku takdapat melakukan kata-kata itu . kerana aku dilahir menjadi seorang yang pengecut dan keEGOan . aku masih simpan kata-kataku ini . walaupun hati aku sakit kerana menyimpan kata-kata cinta ku .  


hari-hari yang ku harap memberi kebahagian kini menjadi hari-hari yang malang bagiku . Aku aku aku dan aku . telah dihancurkan dengan ditinggalkan oleh manusia yang ku saying dan ku cintai . aku takmampu membuat apa-apa selain melihat die dicintai oleh manusia yang amat bertuah . hati ku yang diseleputi cinta-cinta nya . kini telah menjadi kayu yang buruk . hidup ku yang aku takdapat dibayangkan kini telah terjadi dengan begi pantas . aku , aku , aku dan aku telalu bodoh .  


kepada seorang manusia yang aku harapkan cinta kini musnah . aku xdpt mendegar kata-katanya lagi buat dalam hidupku . aku amat sedih dan telalu sedih . aku xdpt menjadi seorang yang manusia lagi . dunia manusia penuh dengan kekejaman dalam percinta’an . kini aku hanya boneka yang mampu berkata-kata didalam hati yang menjadi kayu . tpew aku masih menunggu kata-kata die untuk mengawal aku kembali . kerana didalam hatiku ini masih mempunyai cinta die !!!! 

0 Comments: